Psykbryt

Alltså jag vill bara säga att jag är så arg på allting ingenting
blir bra och alla är bara störda. speciellt Min syster.. jag fick bara
damp på henne imorse då hon bara är en liten självisk fjortis!
missade nästan bussen för att hon va dum.. men jag älskar
henne ändå men är bara så irriterad hela tiden just nu.
jag vet inte varför :/ de är de som är de värsta :/

Jag sitter i skolan och tycker synd om mig själv typ, men men.
börjar snart engelskan, då ska vi kolla på Romeo och Julia. den
är så bra!  sen lite senare idag har vi filmkunskap och ska kolla
på en film till så idag är det rena rama filmdagen ^^

Åhw Kristian åker hem på fredag och är borta i en hel vecka :/
jag kommer sakna dig så mkt! jag vill inte vara själv men jag
måste väl :( Kom hem till mig så fort du kan igen <3

Alltså min blogg har blivit så tråkig.... de är typ ingen som läser
de står bara en massa ointressanta saker. usch va tråkig den är.

Hejdå :*


Kommentarer
Anonym

Jodå jag läser den :P// M

2008-10-08 @ 19:08:50
Anonym

Jo jag läser den och tycker att den är BRA :p//mm

2008-10-09 @ 10:42:13
Sandra

du får väl ta och umgås med mig när Kristian är borta?

2008-10-09 @ 14:02:27
URL: http://viseekumi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0