Söndag

Idag är det söndag och Maya fyller år, så GRATTIIIS <33333
Vi vaknade typ halv 10 och då fick Maya paket :) hon blev
väldigt nöjd!
Nu sitter vi här bara och alla försöker väl göra sig lite
snygga igen efter en kort natts sömn^^  Robert och Gustav
som kvar här ändå, det var roligt det med :)

Lite senare idag ska vi åka hem, ser inte fram emot en sån
lång resa men äh det är de väst eftersom jag får träffa min
älskling igen <3 åhw jag har verkligen saknat honom!
Men såklart har jag haft väldigt roligt denna helg med dom
Bästa, S.v.e.m.p ! hade typ glömt hur de känndes att vara
med er, men de var bra :)

Och inte hann man träffa Erik heller, han som lovade mig Polly
om jag gick till han igår XD men äh nästa gång då :)

Allting håller på att falla samman men jag ska klara det!
jag ska fixa det här.

Ska fixa håret nu, hejdå :*


Kommentarer
Sandra

Grattis :)

hihi ses något i veckan? : < efter skolan menar jag då! <3

2008-10-06 @ 10:45:24
URL: http://viseekumi.blogg.se/
Maya

Det var en supermysig helg. :D

Tack för allt o puss på er ;)<33

2008-10-06 @ 13:15:47
URL: http://mayaolivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0