Torsdag

Okej torsdagen blev inte som jag hade tänkt mig direkt. Kristian
skulle komma hit men han kommer imorgon istället så de gick
väl ändå :)

Jag och mamma bestämde igår att vi ska åka och bowla på lördag,
och innan det ska vi käka pizza, mums på det :) Det är jag, Kristian,
Emma och Tommy som ska bowla och mamma ska vara vårt moraliska
stöd (eftersom hon är gravid).

Imorgon är det Halloween och det är en massa olika halloween fester
överallt men jag och Kristian ska stanna hemma^^, haha ingen av oss
hade pengar till utklädsel och så, så de va lite tråkigt men det kommer
fler ggr :)
Vi ska vara hemma och göra en Pumpa istället :) hiih.

Nej nu ska jag sova! Godnatt :*


Kommentarer
Anonym

villken tur att det gick bra ä n då alskling<3 aaah vi ska göra den snyggaste pumpan evver sen tycker jag du ska fråga din mamma pom han kan rosta pumpakärnorna för det är asgott:)

2008-10-31 @ 10:56:35
rättelse.

än om hon*



P.s I love u<3

2008-10-31 @ 10:59:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0