Måndag

Jag saknar dig! Jag saknar dig! Jag saknar dig! Jag saknar dig! Jag saknar dig


Sitter fortfarande i skolan, typ mega drygt. Fast jag slutar om ca 45 min.. haha, jag har iaf
blivit färdig med det jag skulle idag. Sen ska jag hem och läsa i min engelska bok, måste
det nu eftersom jag ligger en massa sidor efter, har inte läst på två veckor och ska läsa 27
sidor per vecka så "/.
Idag har våran svenska lärare tvingat oss att sjunga :O alltså det var verkligen helt sjukt, liksom
ofta du ens sjunger på svenskan? och dessutom lät det bara förjävligt^^,
Kristian ringde mig idag också, jag blev så glad :D saknar dig gubben. Men sen bah lägger han
på :O jag fattade ingenting liksom bara sådär, men han skickade ett sms nyss och förklarade
att hans mobil hade dött, snutten då, han vet inte hur man laddar en telefon :) hihi.


Jag vill hem nu :( har tröttnat på att sitta här och bara glo.. hmm. Men jag ska faktiskt vara så duktig
och läsa idag faktiskt för imorgon ska jag sova hos Sandra och Sofia :D Åh vad roligt! Vi ska baka
kladdkaka och kolla på film :D hihiihi.

Hejdå :*



Jag älskar dig <3






Kommentarer
Sara<3

Jag Älskar Dig<3333

2008-10-13 @ 22:02:04
URL: http://inthesky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0