Vansbro

Igår åkte till vansbro hem till älsklingen :) hade verkligen saknat han.
Vi åt pizza med hans jaktlag och sen åkte vi hem till han och kollade
lite på tv sen sov vi. Jag var mega trött hah.

Idag vaknade vi kl 8 och gick upp för att Kristian skulle jaga men han
kände sig lite sjuk så vi var hemma idag. Har kollat på film hela dagen,
både på I am Legend och The love Guru. I am Legend va jätte bra fast
lite läskig bara. Men sen har jag ju sett the love guru förut och jag tycker
den är dålig x) haha.

Jag borde kanske göra lite engelska också men det tror jag att jag gör
imorgon istället. Vet inte alls vad jag ska göra nu men men..

Hejdå :*


Kommentarer
MM

Låter som om ni haft jätteskönt gumman:p mm

2008-10-17 @ 09:53:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0