Domeveckan

Nu sitter jag här, och det har blivit helg,
min tidsuppfattning har varit lite borta eftersom
jag har varit sjuk typ hela veckan, hade så
enormt ont i halsen, den hade typ bommat igen
hela skiten. När man trodde att man kanske
skulle få bli bättr och nästan frisk, ah då fick
man ögoninflamation :O åh gud va ont det gjorde då,
ögonen bara varade ihop så att man inte kunde
öppna dom! men nu har svullnaden lagt sig lite,
så alla mina kära vänner = jag kommer till
skolan på måndag :D

Nu sitter jag och väntar på att en buss ska gå så att
jag kan åka hem till älskling :)
vi ska hyra en film och bara mysa!

Jag tycker om Kristian så mkt så ni anar inte,
jag är bara så lycklig <3333333

ps. Den kommande Gymnasiefesten kan jag inte
gå på "/ bara så att alla vet så får ni ha kul utan mig ;D
Själv ska jag och älskling träffa Tobbe och Co :D

nu ska jag gå och fixa mig lite,
Puss o kram :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0