:(

Idag åkte Kristian hem :(
han kommer inte förens på söndag.. vi som skulle
gå på Kapten Röd på granny goes street imorgon,
men jag får väl kolla på det själv då "/
Ingenting blir som jag önskat att det skulle bli. men men..

Jag var hemma från skolan idag med, nu har jag
fårr ont i halsen också :O gör så ont!
typ knarkar halstabletter^^
På eftermiddagen mådde jag lite bättre så då åkte jag
in till stan och åt med Kristian.
Jag saknar honom redan "/  det är så jobbigt när han
åker hem, jag vet att jag är töntig som tkr så men det
känns som om jag behöver han jämt. aja det är ju bara
två dagar :)

Nu ska jag gå och vila lite, ha det bra! puss :*

Jag älskar Kristian <3


Kommentarer
Älsklingen<3

Jag Älskar dig med sara<3 ,och allt blir inte som man tänkt sig :/ ibland är dewt bara att gilla läget://

2008-09-05 @ 23:16:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0