hm

Inatt blev jag jätte sjuk :( typ en massa feber och ONT
i hela kroppen, sov kanske halva natten då jag inte vaknade
skrikande i smärtor.
Det är väl lite bättre nu när jag sitter och kollar på eurovision
dance contest och knarkar alvedon.
Varför är det aldrig någon som tar hand om mig när jag är sjuk för :(

Åh hela min kväll blev förstörd också :(  jag som skulle ner på stan
och kolla på både Oliver och Kapten Röd.. hm hoppas det blir fler gånger då.

Jag ska försöka bli frisk till veckan, för på fredag har vi skolkort sen är det ju
gymnasiefesten :D det måste jag bara gå på, även fast det kanske inte
är så kul men måste ju dit ändå ^^,

Jag ska vila lite till nu och dricka mer te så jag blir bra igen, har så
himla ont i halsen :(

Puss hejdå :*

Jag saknar dig <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0