.

Jag har en ny header nu :)
iförsig så verkar det som om inte alla
kan se den men om ni kan så visst är
den fin :) haha.

Jag hatar att göra saker som inte jag får
beröm eller uppskattas för, liksom
det är alltid andra folk som får beröm för
mitt abete! jag är trött på det nu, jag vill inte
vara någon som alla verkar tro att man kan
utnyttja för att klara sig själva. nej jag vill vara
någon som är speciell och inte bara bra för att
ha till exempel till skolarbeten.

Imorgon ska iaf jag hem till Kristian. är inte så
pepp på att åka tåg men äh det går nog ändå.
sen ska vi på marknad på söndag :) jag tycker
om marknader, det är så roligt :D


Jag saknar mina vänner "/ vart försvann mina vänner
man kunde lita på? eller varför kan ingen öppna sig
till mig, tror ni inte att jag går att lita på? "/
jag vill vara den vän jag var förut, som man ville prata
med eller som man bara behövde.

Tack för mig.


Kommentarer
Anonym

älskliiing :* vad fin, jag vill också göra en sån, men jag fattar fan inthur man gör xD haha

baby, du är en av mina bästa vänner, du är en av få som jag ens kan prata om allt med, jag finns föralltid hos dig <3

2008-09-27 @ 14:31:05
SANDRA

älskliiing :* vad fin, jag vill också göra en sån, men jag fattar fan inthur man gör xD haha

baby, du är en av mina bästa vänner, du är en av få som jag ens kan prata om allt med, jag finns föralltid hos dig <3

2008-09-27 @ 14:31:46
URL: http://viseekumi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0