.

Just nu sitter jag i skolan, FORTFARANDE. mend slutar halv 5 så om
om en halvtimme får jag gå hem :) åh gud va skönt det ska bli!

Helgen var väldigt rolig! jag och Kristian kom till Vansbro typ kl 4 i
fredags och då gick vi och åt, Jag åt Kebabtallrik och jag har kommit
på att jag bara älskar strips :O haha men men, senare gick vi på bio.
Vi såg Alvin och Gänget, vi hade redan sett den men det var roligt att
gå på den ändå :)
På lördagen var vi bara hemma och hade det allmänt mysigt, vi va själva ;D
Kristian lagade mat åt mig :)
På söndagen åkte vi till hans mormor och morfar i Kopparberg, vi skulle på
marknad :) jag tycker om marknader faktiskt, de är så roliga och man hittar en
massa som är så fint :D och vi åkte karuseller :D det är ju super mega skoj :D
jag bara älskar karuseller :)
Jag köpte en liten liten liten hello kitty T-shirt till min ofödda syster som jag
ska få till julen :) sen köpte jag en massa godis! och en väska :)
Allting var så roligt, fast det blåste lite kallt bara men det är sådant man får tåla^^,

Dessutom så firade jag och Kristian ett halvår i söndags, det har verkligen varit
den bästa tiden i mitt liv <3
Jag fick ett jätte fint halsband av honom, det är i silver och är typ nån lång
skruvad stav med en pärla längst ner. sååå fin ! <33
Kristian fick också ett halvband av mig, fast med en liten döskalle på, det var
gulligt haha^^,

Nej nu får jag sluta så nu ska jag gå hem :) Puss hej :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0