Mys!

Åhw idag bjöd min älskling mig på Kina mat :)
det var så gott och mysigt, tack söt <3
jag har för övrigt as ont i halsen, as hes så det
 hörs typ inte vad jag säger^^ men Kristian tar
 hand om mig bra :)

 Idag hade vi typ nån föreläsning om spel och
internet i skolan, rättså intressant faktiskt,
allting om spelen passade ihop med verkligheten^^

 Jag blev dessutom ledsen idag, jag försöker verkligen
 med allt, men allt verkar bara bli fel.
Jag vill inte förlora dig. men det känns som om alla f
örsöker göra allt dåligt. Jag försöker lita på dig nu iaf.
och jag hoppas att du kan visa mig att jag kan det.
men jag fattar inte hur man kan vara så dum :(
aja jag litar på dig.

Just nu kollar jag på Tv och nu ska jag mysa med älskling.
 bara för att jag har den bästaste pojkvännen i världen och
 är så bortskämd med äkta kärlek,
men vet ni vad? jag är lycklig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0