nej nej nej.

Skolan suger verkligen, allting är bara fel. jag orkar inte.
visst lektionerna och så är väl inte så farliga och jag äskar
att ha graf lektionerna men sen då,
rasterna? mina raster går ut på att vara själv själv själv.
eller ibland får jag vara med vissa ett tag iaf sen försvinner dom
eller ska spela och då finns jag inte längre.
sen då efter skolan? jo med kristian eftersom det är den enda
som har tid eller vill vara med mig.
jag är trött på att alltid vara den utstötta, den folk har som
"reserv". jag vill också vara någon. jag vill också betyda nått.
men min tid kommer nog också.
och ingen förstår mig, jag försöker berätta men ni lyssnar
inte eller så fattar ni inget. jag ska sluta prata om saker.

Det är så här jag känner och så. ni kanske inte menar det på detta
sätt men det är så jag känner det.
Jag är bara en liten ledsen Flicka igen "/

Hejdå :*


Kommentarer
carro

jag hatar att dom gör såhär mot dig. det enda som gjort det jobbbigt att lämna nti är du.

2008-09-16 @ 16:57:29
URL: http://car0wline.blogg.se/
SANDRA

baby, jag vill vara med dig bbi <3 VAR MED MIG OFTARE EFTER SKOLAN :< <3 jag vill det, jag gör ändå ingenting : <

2008-09-27 @ 14:36:42
URL: http://viseekumi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0