sjuk "/

Idag var jag hemma från skolan, kändes som om
jag hade feber och ont i hela kroppen hade jag med.
Så jag har bara legat i sängen i tusen år ^^
I och för sig hemma hos kristian som också var sjuk :)
så lite roligt har jag haft ändå.
Vi har kollat på Wall.e filmen :D den va jätte gullig :)
jag lagade nyss mat åt älsklingen eftersom han är lite
sjukare än mig och typ inte orkar nånting mer än att
sitta framför datorn eller ligga i sängen, så då tänkte jag vara
lite snäll och laga mat till han, så det gjorde jag :)

Imorgon tror jag att jag ska gå till skolan, har inte riktigt
bestämt mig, men det känns som om man missar så himla mkt
i skolan när man är borta. Har redan fått reda på att vi har börjat på
världens största uppgift på svenskan som ska vara inne på typ
måndag :O
Ibland pallar jag bara inte med all stress med alla skoluppgifter..
men äh får ta igen det så gott jag kan när jag kommer tillbaka, har
ju faktiskt bara varit borta en dag nu.
Nu ska jag kolla på tv lite innan jag och älskling ska kolla på
"min stora kärlek" haha den filmen är ju bara så rolig ^^
Aja ha der bra allihopa ;D

Puss :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0