Skolan

Nu sitter jag i skolan igen, fyy vad jobbigt det var att gå upp
idag :O srodde nästan att det inte skulle gå, var så himla
trött! usch ja.
Igår var jag och älskling upp på nya Mcdonalds och åt,
sötnosen bjöd mig på mat, han är bara så gullig :)
fast jag trodde att det skulle vara större där än det var^^
Sen gick vi in på Siba för tat Kristian skulle köpa walkman
hörlurar till sin nya mobil, så har han såklart inge legg så
jag fick lov att köpa dom^^ det är tur för han att jag alltid har pengar ;D
Valentino var där också, de är ju han som gjorde filmen ett öga rött. haha^^

I helgen ska jag följa med Kristian till hans mormor och gå
på marknad, ska bli lite roligt :) Jag tycker om han och på
söndag har vi varit tsm i ett halvår! :D
Jag är så lycklig <3

Och nästa helg alltså den 3/10 åker jag ner till örebro till Maya,
då samlas alla S.v.e.m.p igen! ååh det var så länge sen!
jag har verkligen saknar er älsklingar! jag ska dessutom
shoppa massor :D

Aja jag kanske ska angagera mig med min lektion nu^^
Hare bra! puss hej :*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0