Skolan

Just nu är jag i skolan. Folk är ju helt störda och allt är jobbigt
men det är väl sånt man får ta när man är liten och måste gå till
skolan..
Men måste alla dissa en som om man inte fanns? ska det altid vara så?
att folk ska bete sig som tre åringar? då menar jag inte ni i skolan, bara alla andra.
Palla att försöka vara snäll och ställa upp för folk och det enda man får tillbaka är
att bli sviken.

Aja livet är som det är och jag ska inte sitta och klaga nå mer nu^^
Jag har snart Engelska, har fyra engelska lektioner i veckan :O orka med det liksom, Nej!
Nu börjar jag om fem min, tråkigt men man måste ju kunna engleksa sen när man har gått ut skolan
så det är väl bara att försöka vara posetiv och så :D

Skriver kanske mer ikväll, ha det kalasbra!  Puss :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0