Skolfoto.

Idag har vi skolfoto om ett tag, vi hade bestämt tema
och allting det va så roligt, och alla skulle klä ut
sig till olika karaktärer. Så kommer vi till skolan
idag och ser alla normala :S alltså det är ju så himla
dumt, liksom förstöra för hela klassen då ju.
men iallafall så är jag utklädd till världens Emo!
Med krona och palestinasjäld till och med :O
haha det är lite pinsamt men alla måste förstå
att jag inte ser ut så egentligen :)
Matilda är typ utklädd till någon på 50- talet och
är jätte söt :)
sen har vi Madde och Sandra som är bimbos ^^
haha dom ser verkligen ut som de också ;D och gulliga
Sofia är världens hipp hoppare. haha alla är så fina,
men sen har vi ju resten av cpungarna, som ska typ vara
"anti" allt. men men de kommer alltid att vara ocoola :)
Men jag tror att det bli några fler som gör nått kul när det väl
gäller, det visar sig :)

Jag älskar Kristian <3

Puss hej :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0