tjah

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att filmkunskapen ska börja.
Vi ska se Deathnote :D hihi.
När jag kom till skolan idag funkade inte mitt internet alls på datorn,
då fick jag damp och sprang upp till teknikern med den. Han fixade det
på en gång, det va typ nått ställe som hade bytt namn. men nu funkar det =)
Men ni ska veta att jag satt och försökte själv i typ en halvtimme ^^
Jag slutar halv fem idag :( ååh orkar inte, vill bara hem och sova!

Idag ska jag sova hos Kristian min lilla älskling :) väldigt mys^^
Och snart är det ju helg, ÄNTLIGEN! haha jag tkr inte om skolan
så speciellt mkt ^^

Den 20 September är det ju Insparken också :D
det ska jag lugnt gå på tror jag, beror på vilka som
ska dit. så vilka ska dit? ;D

Nej nu börjar lektionen :) så nu blire film i tre timmar ^^ haha

Hejdå :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0