födlesedag och lång skoldag

Idag är det min älsklings födelsedag, äntligen fyller även han 18, grattis Bby <3
Jag väckte han med oboy på sängen eftersom han knapps äter frukost så fick han bara Oboy :) Han fick ju även min present! hihi, det var ett silverarmband, ett såntdär brett! Han blev nöjd och det var ju bra det iallafall :) Efter skolan så blir det att jag åker hem och väntar på Kristian som ska äta på kina med sina föpräldrar, dom hade inte plats i bilen för mig så jag får vänta hemma, sen kommer alla hem till mig och firar honom lite :) Mamma och mormor och morfar firade honom igår, då fick han en vaxduk och lite saker som behövs i hans nya lägenhet, och en dubbelsäng (mamma köpte en vattensäng och då fick han ta deras dubbelsäng som inte skulle bli använd nå mer)
Då blev han glad :D hihi.

Idag fick vi ännu ett nytt schema och vi fick ganska långa dagar ändå, drygt :/ Idag slutar vi 16.00. Och på tisdagar har vi två lektioner och jag kanske till och med får matte dr så då blev den inte slapp dag längre :/ Vi fick iallafall Tacobuffé idag, mums va gott det var! hihi.

Nu ska jag ha lektion.
hejdå :*



Kommentarer
mamma

Men så gullig du är som gav honom Oboý på säng :D. Det hinner nog bli fler justeringar på schemat ska du se. <3<33

2009-08-26 @ 13:40:59
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Sandra

Grattis Kristiaaan :D hihi

aw, men vi klarar det ändå, det är ju slappt ändå bara att det blir längre dagar :)

2009-08-26 @ 17:34:44
URL: http://sandraawa.blogg.se/
Anonym

Så synd på schemat hoppas att det är OK ändå! <3<3<3

2009-08-26 @ 18:18:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0