Första skoldagen

Ja nu har jag börjat 3 ring på gymnasiet. Det var en ganska värdelös dag men jag fick träffa mina girls <3 Vi hade bara upprop och ssen fick vi sluta, Vi fick en sån där buss sak att fylla i för att få ett busskort och eftersom jag var 18 fick jag lämna in den redan idag utan mammas underskrift ;D haha.  Imorgon ska vi bara prata en massa och få en tid med Karin för att planera vårt sista år själv :O haha men det går nog bra, lite svårt bara. Vi ska även få skåp och sedan ska vi gå tillsammans till kysilska krogen (eller vad den nu heter) och äta tillsammans, vi har nämligen fått matkort, de ser liksom ut som ett bankkort fast det är ett matkort, vi får bara mat för 60 kr typ så hoppas man får nå bra mat för dom pengarna.
Nu ska jag kolla på 2½ men och sen ska jag nog spela lite på min Farmville ;D haha. Hejdå :*


Kommentarer
Mormor

Men det låter ju riktigt bra Sara och tänk att du inte behöver mammas underskrift längre hihihi. Puss puss

2009-08-19 @ 19:43:41
Sofia

Det va så kul att träffa alla igen! Det bästa med skolan<3 ihihihi :D

2009-08-19 @ 20:25:14
URL: http://kochel.blogg.se/
mamma

Jaha så då behöver du inte mig längre :S. Ha en bra dag älskling <3<33

2009-08-20 @ 08:49:55
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0