Fredag

Sitter och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan åka upp till toftbyn och fira farmor som fyllde år i onsdags.
Vi ska sova där inatt också.
Kristian åkte hem efter skolan men kommer förhoppningsvis tillbaka imorgon! hoppas hoppas. Iallafall så fick vi typ bara äta och leka konstiga lekar i skolan idag, det var bingo och en massa frågor om våra mentorer, det där med mentorerna var ganska roligt :)
Idag åt vi på "du o jag" dom hade goda mackor så där blir det väl att äta när vi har korta dagar då man inte behöver så mycket mat :) Vi tjejer har även planerat lite till skolfotot ;D
Vi börjar skolan på riktigt på tisdag, usch så jobbigt men det går säkert bra ändå. På måndag skulle vi prata lite om projektarbetet som vi ska hålla på med hela terminen, jag och Kristian ska göra ett tillsammans men än så länge är det lite hemligt om vad så att ingen snor våran idé ;)

Jag är fortfarande sjuk, lite drygt faktiskt.. Det känns som om hela huvudet ska sprängas så fort man snyter sig eller rör sig för fort, hoppas verkligen på att det blir lite bättre till imorgon, orka detta, nej tack.

Nu ska jag ta och packa ihop lite saker jag ska ha med mig upp till toftbyn, ha det så bra, hejdå :*



Saknar dig redan <3


Kommentarer
mamma

Håller tummarna för att Kristian kommer tillbaka imorgon och att du blir frisk fort. <3<33

2009-08-21 @ 18:14:08
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Anonym

Bli frisk SNART gumman och hoppas att Kristian kommer i morgon annars så kommer han ju på söndag. Skolan låter ju helt OK. Har köpt present till Kristian hihihii. Pus puss

2009-08-21 @ 20:03:50
Sosso

Usch med projektsak D: va farao ska man göra :(

Vad ska du och Krille göra ;D hihiohh ska inte sno ideen nej nej inte då hiohoohiia :D



skojarrrrrrrrr :D<3333333

2009-08-21 @ 21:51:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0