Fredag

Idag åker jag hem till mamma. Kristian ska hem till Vansbro för att hämta lite kläder inför nästa vecka då vi börjar skolan *suck*. Men det är bara ett år kvar nu så kämpa kämpa! :)
Igår var jag, kristian och Emma ner på stan, jag lämnade in nå papper till pappa och emma köpte en Bh. Vi bestämde oss för att hyra alla "fast and furious" filmerna och köpte godis sen satt vi till klockan 21.00 och kollade på dem, hade bara sett första förut och jag gillade dom, dom var faktiskt bra och Dom var så cool, alla tyckte att jag var besatt av honom men han var ju så cool! haha. Snart kommer mormor och morfar och hämtar oss, vi slapp åka buss, det är ju bra för jag har ju ändå inget busskort^^, aja ska väl packa ihop lite saker nu plus att Kristians pappa skulle komma och hämta han nu så, hejdå på er :*



Kommentarer
mamma

Snart får jag kramas med dig :D:D <3<33

2009-08-14 @ 15:26:14
URL: http://tiemsa.blogg.se/
emma

du är kär i dom!

2009-08-14 @ 20:02:47
Sofia

Tokyo drift<3 hoho! Ja har inte sett den nyaste än :o

2009-08-17 @ 15:59:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0