Lördag

Kom nyss hem från Toftbyn, jag körde upp dit igår och det gick bra :) fast jag bromsade sönder deras gräsmatta lite när jag skulle backa men äsch ;D Vi grillade och hade skoj sen på kvällen så spelade vi kort som vanligt, jag, Emma och pappa men farfar kom ner och var med lite innan han tyckte det var sent och gick och la sig. Vi fortsatte och pappa råkade spotta snus på Emma, haha^^ men vi hade kul iallafall och idag innan vi åkte så fixade vi upp nya gardiner och fikade på pappas bullar, ja han stod ju och bakade bullar här om dagen :O haha.

Min förkylning har gått över lite, nu är jag mest täpt i näsan men annans är det bra så jag blir nor helt frisk tills imorgon :) Kristian ringde igår också och sa att han var till optikern och kollade sin syn, optikern sa bara "ojojoj" så nu ska han få glasögon men jag tror det passar dig Bby <3

Hittade nyss mitt schema på internet :) än så länge ser det bra ut men jag tror det kommer att förändras lite sen, jag ska ju byta ut idrotten mot matte B och det visar sig när dom lektionerna är lagda men förhoppnings vis så blir det inte så mycket dåligare, vill ha det som det är nu xD så bra^^,

Kolla bara:

Den överstrykta är idrott som jag inte ska ha längre.



Kommentarer
Sofia

Enligt mitt så är ja ledig HELA måndagen???....

Är inte de graf då?

Fast ah, de är väl inte helt klart så x)

2009-08-22 @ 18:39:04
URL: http://kochel.blogg.se/
Sara

Sofia: det är för att du kollar fel vecka, första veckan är ju nu på måndag pch då ska vi prata om det där andra :)

2009-08-22 @ 18:44:00
mamma

vilket schema, hoppas matten ligger på tisdagförmiddag då. Vad du är duktig som körde hela vägen upp :D. Men vilken pappa du har som spottar snus på Emma, blev hon arg då? <3<33

2009-08-22 @ 20:35:28
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0