Lördag

Idag så kom Kristian hit igen, han åkte hem igår och hämtade sina glasögon :) Söt är han i dom pluppis <3
Vi sitter här och gör typ ingenting, men snart ska vi åka till mormor och morfar på kräftskiva :) hihi, det ska bli kul :) Jag har även kollat igenom en massa bäbiskläder och valt ut de jag ville ha till mina barn senare så det var roligt, dom kommer blir så fina :D

Igår var jag själv hemma med mammis, vi kollade lite på sagan om ringen men den är lite långtråkig och sen skulle mamma sova för hon skulle hämta Emma så jag gick in på mitt rum och kollade på True Blood, det börjar bli ltie bättre nu men det är så likt Twilight! jag hatar det.. Och jag vet att det var True blood som kom ut först på böcker men alltså jag gillar Twilights verision på detta men ändå lite jobbigt att det är så lika! ååh. men aja Twilight är bättre, mycket bättre!

Nu ska jag kolla på ett avsnitt innan vi åker så hejdå :*


True blood VS Twilight

Twilight vinner stort <3





Kommentarer
mormor

Välkomna! <3<33

2009-08-29 @ 15:25:32
Sofia

Har Kristian behövt glasögon jättelänge? Har han jättedålig syn lixom så att han har varit i den suddiga världen i hela sitt liv... eller har han bara lite dålig syn x) ?

2009-08-29 @ 18:42:11
URL: http://kochel.blogg.se/
mamma

Jag håller med, Twilight vinner lätt :P. Supergott med kräftor och så utklassade vi dom i KUBB hahahaha. <3<33

2009-08-29 @ 21:15:20
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0