Lördag

Ska snart gå och lägga mig och läsa färdigt Breaking Dawn, måste lämna in den på måndag :) Har just kollat på åter till cold mountain, den är så bra men så sorlig. Det blev en och en annan tår men usch så bra. Jag bakade kladdkaka idag också, den blev faktiskt lyckad hiih :)
Jag pch Emma har varit barnvakt till Tindra idag medan mamma hjälpte Tommy med att fixa framsidan så de kan lägga dit gångplattorna snart, de höll på med ett sånt där spett och på nått sätt studsade det upp i mammas huvud så nu har hon en bula i skallen, stackarn^^,
Jag har övningskört idag också, första gången på typ ett halvår.. men det gick bra! vi tränade lite backningar och så, Jag testade även back runt hörn för första gången och det gick ganska bra :) hihi. Nu ska vi köra lite varje dag för att jag ska bli van igen så att jag kan ta körtkort till nästa sommar.
Men nu ska jag gå och läsa, hörs imorgon :*


Kommentarer
mormor

Bra gjort Sarisen och stackars mamma <3<3<3<33<3

2009-08-16 @ 09:26:12
URL: http://pisiho.blogg.se/
mamma

Det gick jättebra att köra, du är så duuuktig. Ja fy vad ont jag har i mitt stackars huvud :(, men som morfar säger " jag vet ju iallafall att jag har ett " hihihii. <3<33

2009-08-16 @ 10:06:20
URL: http://tiemsa.blogg.se/
sara

TACK snälla för att du gjorde min blogg så fin. Älskar den. Puss puss <3<33

2009-08-16 @ 15:39:25
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0