Måndag

Är fortfarande i Vansbro men kanske ska åka till Falun imorgon om Kristian ändrar sig och vill. Jag skulle ju egentligen operera bort halsmandlarna på torsdag men läkaren hade tydligen varit med om en cykelolycka och kan inte göra det.. så nu ska jag göra det den 1 september. Så typiskt alltså, jag hade ju ställt in mig på att få det gjort nu och dessutom passade det så bra för vi hade inte börjat skolan än, men nu blir det ju jobbigt, kommer missa skolan och måste börja om att förbereda mig, drygt :( men aja det är väl som det är nu.

Just nu är det lite tråkigt med detta väder, jag vill ju att det ska vara sol den sista veckan på sommarlovet. Men här i Sverige finns det väl inget annat än regn och moln så.. Nu ska jag äta glass och lådsas att det är fint väder och sommar!
de åskar nu hejdå<3


Kommentarer
Sofia

Nooo åk inte hem x) Jag och Robin tänkte hämta upp er när vi åkte förbi vansbro :D Vi ska på äventyr!

Imorgon! Vart är ni då? :)

2009-08-10 @ 19:01:29
mamma

Förstår att det känns lite snopet att behöva skjuta på det men det löser sig. Håller med om att det vore skönt med sol nuuuuuuuu <3<33

2009-08-10 @ 22:02:22
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

ja det var synd men du fixar det den 1 sept det vet jag puss puss och visst vill vi ha sol nu. Hälsa Kristian

2009-08-11 @ 10:28:10
URL: http://pisiho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0