Torsdag

Det är verkligen ovant att kliva upp så tidigt^^, men men gick till skolan och där skulle vi mest prata så det gjorde vi xD sen gick vi alla till restaurangen vi ska få äta på bland annat, riktigt god mat faktiskt, det blir nog bra :)
Efter skolan gick jag, Kristian, Robin, Sofia och Sandra till Waynes och fikade, det var gott men Robin ville hem fort för han skulle bli nån slags bög som skulle skriva blogg xD Vi får väl se med det^^,

Jag har blivit sjuk också, eller förkyld och det är så himla jobbigt! Näsan och ögonen bara rinner typ och ont i halsen har jag också, men hoppas det går över fort! orka vara sjuk..

Imorgon börjar vi skolan halv 11 och vet inte vad vi ska göra, vi ska på nått hemligt och det skulle vi även på måndag, hm undra vad de ska dra ut oss på nu då ^^ men det blir säkert bra, kanske inte roligt men bra iallafall, bättre än att börja skolan på riktigt^^,

Nu ska jag ta och kolla lite TV innan jag ska sova, vi hörs :*


Kommentarer
Anonym

Lite roligt att börja skolan ändå :D sista året kommer nog gå fort . Ja undra vad dom drar med oss på imon ;D <3

2009-08-20 @ 20:46:30
mamma

Men du får väl inte bli sjuk nu...... ta hand om dig ordentligt och sov mycket så du blir frisk fort hjärtat. Puss puss <3<33

2009-08-20 @ 21:32:23
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

men inte sjuk nu då!!! Tror att det blir något roligt imorgon. Puss Puss

2009-08-20 @ 22:03:37
Sosso

JAG ÄR NÖJD ME NYA SKOLMATEN<3 hihihhi :D även fast ja klagar på den höhö

2009-08-21 @ 21:49:59
URL: http://kochel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0