Vansbro

Sitter hemma hos Kristian nu. Vi gör inte så mycket, haha men jag läser mest Breaking dawn! Får nämligen bara ha den i två veckor innan den ska lämnas tillbaka pga. att det är så många som vill läsa den! Men jag hinner nog :) Igår så gjorde vi inte så mycket heller, spelade mest wow xD oroar mig om onsdag och nästa vecka och ör mest sur över att jag är så rädd så det går mest ut på alla andra men förlåt för det^^, Jag har inte så mycket att tillägga idag men fixade blogglovin så prenumerera gärna på min bloggis :) Men jag ska försöka hitta något roligt att skriva om till er senare :) hejdå :D


Kommentarer
mamma

Det kommer gå så bra och vi vet alla varför du är lite surig och det gör inget stumpan. Prenumererar redan på dig, hoppas du gör det på mig oxå hihihhiii. Ses på onsdag hjärtat. puss puss <3<333

2009-08-01 @ 19:51:12
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Vet att du är rädd men du fixar det gumman puss puss

2009-08-01 @ 21:02:05
URL: http://pisiho.blogg.se/
Iwars

Tack och jag fårlåter dig:/<3

2009-08-02 @ 00:27:39
Soso!

Åh, har ni speltid nu? :D:DDD<3

2009-08-02 @ 19:52:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0