2 timmar på främby spa!

haha xD Kom nyss hem igen efter att ha varit på "främby spa" som vi lundbergs kallar det^^,
Igår såg nämligen pappa att man kunde boka en tid i bastun så det gjorde han, och nu har vi bastat och jag och Emma har även solat solaruim!
Det var ett väldigt rolig solarium^^ När man väl startat de så slog de aldrig av! Man la i en 10 och sedan var det igång och bara gick och gick, haha. Emma började att sola men det hade gått 20 minuter orkade hon inge mer så jag fick ta över, fortfarande med samma 10a! jag solade också 20 min och sedan slog jag av strömbrytaren så att aolariumet stannade^^, haha Billig solning ;)

Nu ska vi se på film och äta godis :)
Hejdå :*


Kommentarer
pappa

här är et sommar året runt......för en tia!!!

2009-12-12 @ 23:40:28
mamma

vilket kanonbra solarium ^^ <3<33

2009-12-12 @ 23:51:22
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Sofia

Man kan få cancer ju ;_; uhu. Jag har solariumskräck haha :D

2009-12-13 @ 03:27:40
URL: http://awabloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0