Avatar och Julmys

Igår var jag, Kristian, André och Emma på bio, vi såg Avatar. Den var riktigt bra faktiskt, men jag tyckte att den var lite väl lång (2 h 40 min) så i slutet var de svårt att sitta still men annars var den bra :)
Efter filmen så åkte vi hem till pappa ett tag och pratade lite :) hihi. Det var Kristian som körde :D han var så duktig så <3

Idag har vi julpyntat och satt upp granen :D Så nu är det riktig jul :) Vi har även haft julafton med kristian eftersom han inte är här på jul, så jag fick hans julklappar idag :) Fick en jätte fin tröja och en väckarklocka!


Söt va ;)

lägger nog in en bild på tröjan sen också, men det visar sig :)
Nu ska jag gå och fixa med lite mat :) :*


Kommentarer
Sofia

Ja ville oxå se Avatar! Simon såg den igår :(

2009-12-19 @ 19:29:01
URL: http://awabloggen.blogg.se/
mamma

Japp nu har vi julmysigt här hemma :D.

Ha en bra kväll :P- <3<33

2009-12-20 @ 17:20:14
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0