Helg

Fredagen började med att jag, Emma, Mamma och Mormor var och kollade på New Moon! Den var lika bra som första gången och jag vill se den igen och igen! Edward alltså shit vilken snygging.
Igår så bakade vi lussebullar :D Tindra fick också vara med, fast hon gillade mest att ha degen i munnen så det blev ingen bulle av hennes^^,
Emma tog en massa kort på mig också, som hon ska ha till ett arbete i skolan. haha.
Jag borde kolla lite på grafen också, se om de finns något att göra eller om jag ska lämna in den som den är imorgon. Är inte helt nöjd men ah orkar faktiskt inte.
Nu ska jag hjälpa mamma att baka en sockerkaka:)
Hejdå:*



Kommentarer
mamma

Nej hennes gick inte att grädda :P, men era blev ju hur goda som helst :D. <3<33

2009-12-06 @ 13:09:45
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0