Juldagen

Igår var det julafton :) Fick en massa pengar, en jätte mysig filt och godis! hihi. Vi var hemma och farmor och firade jul, åt en massa gott och apelsinris <3 Senare på kvällen så fick Tobbe skjussa hem oss och Jimmy fick köra hem pappas bil^^ haha vi är så lata som inte orkade gå men vi får skylla på attvi var super mätta ;)

Vaknade inatt med av att frysa som jag vet inte vad, så jag har tydligen feber på nätterna :/ Hm trist. Hoppas bara inte det blir värre till nyår. Vill ju vara frisk så att jag kan ha roligt :D

Idag ska vi nog inte göra så mkt, bara ta det lugnt I guess :) Är lite trött men det tror jag hänger på att jag är lite sjuk, sov ju till 12.00^^ Men nu ska jag ta och kolla lite på någon av alla filmer som går på TV.

Ha en fortsatt bra dag :)


Kommentarer
mormor

Inte sjuk du också!! <3<3<3

2009-12-25 @ 19:28:10
mamma

När vi hade åkt så gick G och la sig i soffan och sov under hela tiden jag var borta :(. Fick precis veta att eftersom kusinen hållt dom vakna inatt så orkar dom inte komma imorgon, så dåligt tycker jag, Välkommen till verkligheten liksom, så här är det att ha barn och vad då, vad skulle hon sagt om vi låtit bli att komma på dopet för att jag inte får sova på nätterna ?????? Så fruktansvärt dålig stil, är riktigt sur och arg just nu ......



Krya på dig hjärtat så ses vi imorgon <3<3<33

2009-12-25 @ 20:48:55
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0