Kristian

Igår så kom Kristian hem till mig :D Det var så roligt och skönt för jag hade saknat han så mkt <3 Kristian fick låna en bil så då kom han hem till mig :) Men han har åkt nu igen :( Nu är han på lan men kommer igen på onsdag <3 :D och på torsdag är det nyår! va ska man hitta på?

Idag åkte jag och Kristian in till stan 11.00, jag köpte skor till nyår :) Ett par pumps, kommer frysa i dom man ah haha.Så nu har jag iallafall kläder till det^^ sen så imorgon så ska jag, pappa och Emma kanske till lager 157 och kolla lite, förhoppningsvis hittar jag en massa kläder där som jag kan spendera lite pengar på :D Sen på onsdag ska vi åka och hälsa på farfar. Ge honom lite sällskap nu, det tror jag han vill :)

På väg från skottningen i källviken så gjorde jag och pappa en Edward! en riktig :D hihi det gick! Så roligt! Ni vet i Twilight när Edward hämtar upp Bella från dom där dumma killarna, så backar han bilen och vänder fort, Så gjorde vi :D:D

Nu så ska jag ta och göra nått annat, hejdå!

Älskar dig Kristian <3


Kommentarer
Iwars

nu för tiden kallas den för stefan:P haha ja de var väll lika bra att dra dit en vända:P? haha <3



Älskar dig mid älsklong<333

2009-12-28 @ 15:51:54
mamma

Hoppas att ni hittar en massa fina kläder på lager 157. <3<33

2009-12-28 @ 22:14:52
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Lova att köra försiktigt till farfar och hoppas att du hittar MASSOR av kläder på 157 <3<3<33

2009-12-28 @ 22:31:47
sandra

hahah coooolt :D jag ska göra sån när jag övningskör ;D

2009-12-29 @ 21:40:30
URL: http://awabloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0