Lager 157

Idag var vi till lager 157 då, köpte ett par fornarina jeans, ett linne och ett halsband. Linnet ska jag nog ha på nyår tror jag :) Hade först tänkt ha på mig klänningen som jag fick av Kristian för ett tag sen men den såg alledes för uppklädd ut, mer som en middag än till krogen så den får jag ha en annan gång :)
Efter att vi hade varit på lager 157 åkte jag och Emma ner på stan och fortsatte att shoppa! Där blev det stora örhängen, eyeliner, lösögonfransar och Dust it :) Så nu tror jag att jag har allting till nyår :) Får lite ont i fötterna av mina skor men ah det får man tåla^^, haha.


Ursäkta den dåliga kvaliten men det är alltid någonting^^,

Imorgon åker vi ner till farfar ett tag :) och på nyår sitter jag nog inte vid datorn så jag önskar er alla ett gott nytt år redan idag :) Men men hoppas ni får det trevligt på nyår!
Kramis :*



Kommentarer
Iwars

Haha fina saker du köpte:) och gladnyår haha fast vi ses :=<3

2009-12-29 @ 20:50:14
Helen

jättefina saker du köpt :D <3 <3

2009-12-29 @ 22:08:33
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0