lilla julafton

Idag så har vi firat jul med mamma, mormor och morfar :) Det var mysigt med jul igen :D
Vi började med att äta lite julmat (såklart blir man proppmätt) sen så sov Tindra lite och efter det öppnade vi julklappar :D
Jag fick bland annat en jätte skön kofta, andra fina kläder och leggings, en mascara, godis, pengar och lite annat smått och gott :) Jag blev iallafall nöjd! Så tack allihop <3


Mys koftan :D

Nu så ska jag ta ocg lägga min fulla mage i soffan och bara slappa! Imorgon är det ju julafton och så måste man ju vara utvilad!
God Jul på er alla ♥


Kommentarer
mamma

Vilken tur att du blev nöjd :D <3<33

2009-12-23 @ 21:09:12
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Iwars

Ofta din Kofta :D awuhdsbajh Den ser as nice ut:D<33333 GodJul Älskar dig<333

2009-12-24 @ 11:40:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0