Nyss "tränat"

Har nyss använt pappas Träningsbälte, det känns fortfarande lite konstigt men ah hoppas att det funkar :D det skulle ju vara ett under att slippa gymmet (A)
Just nu kollar jag på Idol och hoppas på att Calle vinner, fast jag tycker att Erik också är bra men Calle har utvecklas mer och jag gillar han mer :) Men ah jag vet ju typ redan att Erik kommer vinna men aja de visar sig senare ikväll (:
Nu kom pappa tillbaka från bastun så nu ska jag ta och bråka lite med honom haha :)
Hejdå :*


Kommentarer
Iwars

lol du har setat i soffan heter de:*<333333

2009-12-11 @ 23:23:26
Sofia

hahaha x)))

ja kollade oxå på idol i slutet, även fast ja inte ens sett de nån gång xD

2009-12-12 @ 13:45:23
URL: http://awabloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0