Onsdag

Nu sitter jag i skolan igen, men det var väldigt segt att gå upp imorse, jag var så trött! Igår var nämligen Jag, Kristian, Sandra, Madde och Sofia hos Jon :) Det var trevligt med en massa tvspel^^, Det var meningen att vi skulle på Pitchers senare på kvällen men jag fick så ont i huvudet och kände mig hängig så pappa kom och hämtade mig och Kristian. Vi satsar på en roligare kväll idag på Etage :D
Vi ska fira både Sandra och Kristian!
Han fick nämligen körkort igår! Grattis Älskling <3
Jag är trött :/ men äh man får rycka upp sig nu! pigg ska man vara tills ikväll! haha.

Började skriva på detta imorse men har fortfarande inte lagt ut de xD haha, nu sitter jag på MDK och väntar på att få veta hur de gick på provet vi hade för ett tag sen.
Ja nu slutade vi visst. haha. ska hem och fixa mig lite nu innan partykvällen börjar :D
Hejdå på er! :*





Kommentarer
mamma

Stort grattis till Kristian :D <3.



Så synd att du fick ont i huvudet, men ikväll så får du ta igen det oxå ^^.



Saknar er <3<33

2009-12-09 @ 22:22:22
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Mormor

Ha så roligt i kväll! Hur gick det på provet då? <3<3<33<

2009-12-10 @ 07:38:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0