Onsdag

Gjorde om bloggen igen xD men orkade inte göra något bra utan slarva ihop nått bara för att jag hade tråkigt.
Nu sitter jag i sängen men ska snart gå och kolla på Greys anatomy! Så bra! Sen ska jag sova på en gång, ska nämligen upp imorgon typ halv 6 -.- Ska hinna duscha innan vi måste ta oss till skolan. 07.30 imorgon går bussen till Stockholm på studentmässa :D Det ska bli riktigt kul faktiskt! Samt lärorikt.
Jag vet två kurser jag ska kolla på, det är: Design i italien/spanien och Hotel- tourism Event management. dessa låter så spännande så vi får se om de är något man kan tänka sig efter studenten :D

Nu ska jag gå och kolla på Greys. Så jag säger godnatt på er :*


<3


Kommentarer
mormor

ha det sååå bra i Stockholm i morgon <33

2009-12-02 @ 22:00:04
mamma

Ha en jättebra dag i Stockholm. Bloggen blev jättefin stumpan, både din och min ^^ <3<3<33

2009-12-02 @ 22:19:55
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0