Sthlm

Nu har jag kommit hem från sthlm. Våran klass var på studentmässa! det var både intressant och roligt. Jag fick reda på mycket roliga saker om några utbildningar.
En blev jag lite sugen på att gå faktiskt, det var Hotel- tourism event management. Den lät riktigt intressant. Det dåliga var att den är i Australien bland annat :/ Undra om jag skulle klara av att vara borta från familj och vänner så länge, speciellt från mammi <3 Det är ju som sagt minst 1 år upp till 3 år.
Men vi får se, ska kolla igenom häftet med mamma och kolla om de finns någon liknande studie i Sverige också.

Nu ska jag kolla på julkalendern på internet eftersom jag missade den idag! Sen ska jag sova, är så trött!!!
Hejdå på er :*


Kommentarer
mamma

Skulle sakna dig med hjärtat, men vi har ju telefon, internet och glöm inte våran egen stjärna :D. Och så kommer du ju HEM igen :P Älskar dig raring <3<333

2009-12-03 @ 21:48:33
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Men vad jag skulle SAKNA dej!! Tror att den finns i Kalmar också har för mej att Lisa gick den där Sov Gott <3<333<33

2009-12-03 @ 22:18:34
mormor

Högskolan i Dalarna

European Tourism Management 90 hp

International Tourism Management Programme 180 hp

Tourism Destination Development Programme, magisterprogram 60 hp

Bursiness Meetings Management Programme 60 hp

2009-12-04 @ 10:39:54
Maja.

Vad är det för julkalender i år egentligen?

2009-12-04 @ 11:07:59
URL: http://mcaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0