Uppsala

Idag var jag, Emma, Pappa och Farmor till uppsala och hälsade på farfar :) Han mådde mycket bättre och idag fick han även äta soppa för första gången sen han åkte dit. Så det går åt rätt håll nu iallafall :)
Vi var där ganska länge och på hemvägen så gick vi in på Ikea och köpte en massa ljus och grejer^^ Så vi kom hem 21.30 och har nyss ätit^^ haha.
Kristian ligger i min säng också, han har inte umgåtts någonting utan gick och la sig på en gång, han är så otroligt mysig och snäll när han varit på lan -.- aja..

Imorgon är det Nyår då! Jag vet inte riktigt hur det kommer bli än, men jag hoppas ju såklart att det blir kul. Bara det att typ ingen av mina vänner ska ens vara med :/ lite trist faktiskt. men ah jag har ju Madde och Bea iaf <3 Men jag ville att ni andra också skulle vara med. Men alla hade tydligen sina egna planer.
Men vi får se hur det blir imorgon.

Nu ska jag ta och farma! haha! sen ska jag kolla lite på TV tror jag :) Hejdå på er :*

Gott nytt år :*


Kommentarer
mamma

Var ni in på IKEA, så avis jag blir, det skulle jag med vilja hihihiiii.



Men du vet ju att han alltid gör så när han lanat och det är väl bra att han sov så han orkar med ikväll istället :D.



Ha en roligt kväll och var rädd om dig hjärtat, du oxå Kristian :P



<3<3<33

2009-12-31 @ 09:57:13
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0