2009

Vaknade klockan halv 2 och tyckte att det var dags att gå upp^^, Då åkte jag och Kristian hem till mamma med paket till Tindra och sen ska vi snart få mat :) Sen blir det hem till pappa igen.

Gårdagen var väldigt rolig måste jag säga, Jag och Kristian åkte hem till Vicis ett tag medan dom åt och sen bar det av till Hanniz. Vi hade väldigt kul och glömde bort tiden så vi stannade kvar där hela kvällen :) Vi spelade olika spel och skrattade väldigt mycket. Ett av spelen var nå gissnings spel, man skulle ta en lapp som det stod ett ord på sen så skulle man på 30 sekunder beskriva ordet med andra ord för sin medspelare (man var i lag 2 o 2). Sen när klockan var 12 kollade vi på lite raketer och skålade och hade en gruppkram som fick inviga de nya året :) Mysig och rolig kväll, tack allihopa!

Nu ska jag gå och kolla på Tindra och sen äta, Hejdå :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0