Ännu en helg avklarad

Jahapp då var den ännu en gång söndag och skola imorgon och det är faktiskt inte såååå frestande.. men men sånt är livet. I helgen har Kristian varit kvar och lekt med mig :) Vi har väl inte gjort så mkt men ändå^^, I fredags gick vi på bio och syrran hänge på, vi hade jätte roligt och vi kollade på "Yes man" och filmen var mega bra och rolig! jag tror att jag skrattade typ genom hela filmen^^ sen på lördagen kom Kristians föräldrar hem till mig och kollade på lilla Tindra :) Annars har vi bara tagit det lugnt, det vill säga Kristian satt och spelade och jag läste ut "Ljudet av ditt hjärta" så nu har jag inget att läsa förens i mars :O ofta det tar så lång tid att översätta ne bok :( men men är man besatt så är man :) Just nu sitter jag i Kristians lägenhet och kollar på TV ska väl snart sova hade jag tänkt också så att man orkar med den där tråkiga skolan.. haha, skriver väl något mer intressant imorgon :) Godnatt!


Kommentarer
Sofiaaaaaaaaaaa

Ja vill oxå se Tindra! :D:DDD Bara hon inte spyr på mej x)

<333

2009-01-20 @ 11:14:30
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0