Cp dagen

Jahapp nu har cp dagen börjat igen då, alltså det är skolan som är cp.. Vi har nyss börjat med graflektionen som är på 3 timmar sen har vi 5 minuters rast sen har vi en till lektion på 3 timmar, alltså typ 6 timmars lektion i sträck! usch usch vad jag hatar det.. Aja det är väl bara att stå ut right?. Idag ska jag nog inte göra så mkt, jag ska vara med Kristian :) och sover antagligen där :D hihi, sen har jag fått sovmorgon imorgon <3 Sånt gillar vi.

Igår så kollade jag på Top Modell, jag tycker det är bra faktiskt och sen så tycker jag att Isis är värsta cool och att hon står på sig! Det är kul kul. Sen så satt jag vid datorn den mesta tiden av dagen. Men mamma kom och sa att boken "ljudet av ditt hjärta" är på väg hem till mig nu! Jippiiie längtar efter den :)

Nu på lektionen ska jag designa och göra min framtidsmobil? hmm undra hur den ska se ut, det är värsta svårt att hitta på hur den ska se ut liksom sen så hatar jag Illustrator så mkt, det är bara fööör tråkigt och inte alls kul :( men men jag får stå ut! hihi. Jag har iallafall några idéer om hur den kanske ska se ut så jag är iallafall på god väg till nånting^^

Tindra har blivit min väckarklocka också, Hon grinar, nej ursäka hon Skriker! varje morgon klockan 5 och jag ska upp kvart i 6 så hon är typ min väckarklocka sen blir det typ snooze tills den riktiga låter. Lite jobbigt men det går väl. haha.

Nu ska jag ta och börja skissa ner min framtida mobil på ett papper :) Hare bäst :*


<3


Kommentarer
Sofiaaaaaaaaaaa

Din framtida mobil är gullig! Ja har inte ens gjort nån än D: urki purki : <



Drygt med bebisskrik... men dom är iaf söta __<3

2009-01-15 @ 15:01:20
URL: http://sofiaawa.blogg.se/
Anonym

Ledsen, men det blir bättre bara hon blir lite äldre :)<3<3<33

2009-01-15 @ 16:23:29
susan

det är iaf fredag :) ..

2009-01-16 @ 23:27:13
URL: http://tyrassusans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0