Everytime

Just nu har vi graf och fick ett oförberett prov? :O haha gick ju åt skogen^^, men men. Idag var även alla vänner i skolan så man blev väldigt informerad om allting som har hänt under lovet nu på maten, det var mysigt och jag hade faktiskt saknat våra roliga matstunder =)

Familjen var med i tidningen idag också, haha så fult men okej det gjorde väl ingenting :) Tindra var iallafall söt, hihi fast hon spydde i min säng igår :/ så idag ska jag byta lakan! haha.


Allting bara svänger fram och tillbaka, Ditt humör och hur du ser på mig :/
Blickar kan såra.Jag blir så osäker! men okej jag försöker,
jag ska fortsätta vara positiv och
inte bry mig så mkt..


<3


Kommentarer
M

Ni var så söta så, alla mina flickor :). Du behöver inte vara osäker, vännen, för du är BÄST. Puss <3<3<333

2009-01-12 @ 16:57:42
Sofiaaaaaaaaaaa

HAhahaha de oförberedda provet XDDD Mysko pysko! OCH TALET ;_;

Värsta fina bilden :))))) <3

Ja vill oxå ha en liten bebisyster x) Bara hon inte spyr i min säng hjohohohohohohhoisiu :)

2009-01-12 @ 21:21:18
URL: http://sofiaawa.blogg.se/
Anonym

Du är BÄST av alla du!!!! Men så söta ni är gumman<3<3<3<3MM

2009-01-13 @ 08:15:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0