Fredag

Jag hade sovmorgon idag så just nu sitter jag hemma hos Kristian och ska snart åka till skolan men iallafall så kom det in en massa gubbar här nyss och det var mega pinsamt eftersom jag inte ens bor här utan va här ändå? x) (Kristian är i skolan) haha iallafall så gick dom på en gång typ så det var väl skönt. Idag har jag en lektion och sen slutar jag kvart över 1, det är riktigt skönt faktiskt! då ska jag träffa min kära vän Victoria! det var så länge sen, har saknat dig gummsan. Efter det ska jag och Kristian hem till mamma och mysa sönder helgen så det så.

Igår kväll var ju jag och Kristian som sagt hem till Sandra och Sofia, Robin var också med också kollade vi på film :) Det var riktigt roligt och jag har även saknat att umgås med er :) Får göra det fler ggr tycker jag. Och så fick jag träffa lille Plupp som jag är gudmor till, hon var såååå söt! hihi. Nej men nu ska jag väl snart pallra mig ut till bussen så skriver kanske ikväll, ifall jag har tid :) hejdå så länge :*

 
Ska träffa mamma idag också <3                                     Och Tindra <3


Kommentarer
M

Vi längtar efter dig raring <3<3<33

2009-01-30 @ 10:39:09
Maya

Häälsa o pussa på tindra från mig :D<33

2009-01-30 @ 11:29:11
URL: http://mayaolivia.blogg.se/
Sandra

jag hatar när det kommer gubbar hem och gör något D: uhu läskigt. <3

2009-01-30 @ 11:32:07
URL: http://sandraawa.blogg.se/
Sofiaaaaaaaaaaa

Kommer alltid läskiga gubbar hem till oss XD!!!

Jaaaaaaaaaaaaa, kom till oss snart igen!!:D<3333333333 WOHO SARIS!!!!!!!!

2009-01-30 @ 14:55:27
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0