Helg igen

Nu har det gått två dagar i skolan och de har inte varit så ansträngande. Men det är väldigt skönt med helg igen :) Idag så var jag och Kristian hem till han ett tag innan vi åkte till pappisen. Nu på kvällen har vi bakat kladdkaka och ätit en massa godis, haha känner mig lite tjock (A). Vi har nyss kollat färdigt på en Terminator film och ska nog sova alledes strax. Är lite trött faktiskt.

Jag har även börjat att läsa "när jag hör din röst" åh den är också så där fängslande bra! usch ja, lätt värt att läsa :) Men nu ska jag nog faktiskt sova.. kanske läsa lite först ;) men men..

Innan jag går måste jag fråga ifall ni ser nå rosa runt loggan här nedanför? för på vissa datorer buggar det och syns och på vissa inte :/

God natt <3


Kommentarer
Sandra <3

jag ser den :) wihu <3

2009-01-10 @ 11:09:45
M

Jag ser det rosa :) <3<3<333

2009-01-10 @ 17:24:18
Anonym

jag med<3<3<3MM

2009-01-12 @ 08:45:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0