Illustrator

Jag och Kristian har varit tillsammans i 10 månader idag, mega länge men det har varit de lyckligaste månaderna i mitt liv, jag älskar dig och vi kommer att ha många fler underbara månader tillsammans! Du är min luft och Du har en riktigt stor plats i mitt hjärta som du alltid kommer att ha <3! Puss på dig.



Jag sitter i skolan igen. haha jag har kommit på att det är typ bara då jag har tid att skriva, men äh det gör inget skolan är ju "fullproppad" med saker att göra. Just nu sitter jag och har en livlig diskussion med Clemen om hur Nås blev till och hur det kommer att fortsätta växa, haha han är ju helt skum den killen med :) Fast egentligen så skulle jag ju fortsätta med min framtida telefon och det ska jag väl göra också, sen ;). Har ingen riktig lust med det nu när jag är hungrig och uttråkad. Iallafall så var jag sjuk igår och det var väl tur de, för jag fick reda på att jag inte hade några lektioner så då slapp jag iallafall sitta i skolan utan att göra någonting, najs. Idag är det en sådan där lång och tråkig dag, slutar inte förens kvart i 5 typ och det är så drygt :/ men äh det klarar väl lilla Sara (Y). Nej men ska jag ta och öppna Illustrator och fortsätta med mig framtida telefon då^^,


Här är en liten förtitt på den.


Clemen mobbade min och gjorde en egen, men vafan den va ju inte nå bättre än min :( haha


Kommentarer
M

Din är bäst ^^. GRATTIS till 10 månader <3 Tindra och jag saknar dig hjärtat.Ha en bra dag <3<333

2009-01-28 @ 13:58:30
Sandra

Grattis, det är väldigt lång tid :) <3

2009-01-28 @ 19:29:28
URL: http://sandraawa.blogg.se/
Sofiaaaaaaaaaaa

Grattis era små pluppar!! Och blubbis SÅ GULLIGT NAMN ;_; Får ja bli gudmor?! D: <3333333

HAHAHHAHH din mobil är så mycket coolare än den andra snusk-makapären! XD

2009-01-28 @ 22:53:45
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0