Jaja

Sitter i skolan som vanligt. Nu ska vi ha teori på idrotten, ganska trist men det går väl, jag slutar efter det iallafall :) Ska nog hem och sova, jag är så himla trött och vill bara gömma mig från omvärlden och all dess elakhet. Men det går ju inte så värst bra.. Jag är iallafall trött på att vara en som bara ska gå bakom och så, jag tänker skita i er så som ni skiter i mig.. bra va? :) nej men nu ska jag faktiskt inte vara så negativ längre, ville bara få ut mig det.

Vi fick en uppgift på idrotten nu och vi ska göra en hälsodagbok! haha enda fram till v. 15, men det är ju inte så svårt eftersom det bara är att skriva typ vad man åt och hur länge man sov^^ det ska faktiskt bli lite roligt :) Jag kommer iallafall få klart för mig hur dåligt jag äter och sover, haha. Sen ska jag faktiskt ut och gå någon dag i veckan^^,

Nej men nu ska jag inte skriva nå mer, har ändå inget itressant att berätta. haha.



Jag vill bara att du ska förstå!! men jag når aldrig fram.


Kommentarer
Sofiaaaaaaaaaaa

Åh ja tycker oxå att de ska bli ganska kul med hälsodagboken x)

Ja ska börja äta frukost eheheheh XD

2009-01-15 @ 14:59:54
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0