Lördag morgon

Jag gick nyss upp och ska snart ta hand om Tindra så att mamma får dammsuga^^ Kristian sover än men han får snart gå upp tycker jag :) Idag ska vi nog inte göra nånting särskilt mer än att ta det lugnt och kanske kolla på någon film. Gårdagen var iallafall bra, efter skolan åkte jag till Vicis och vi pratade ganska mycket och jag har verkligen saknat det så det var väldigt roligt att träffa dig älskling <3 På kvällen när jag och Kristian kom hem till mig åt vi pizza och sen tjatade mamma om en kladdkaka så snäll som jag var bakade jag en åt henne :) Jag har typ tappat lusten att skriva här nu men äh jag skriver ändå bara det att jag vet inte vad jag ska skriva^^ men de går väl ändå. Nu ska jag ta och äta frukost och sen leka med Tindrisen. Hejdå så länge :*



Kommentarer
Sandra

du får fanimig fortsätta skriva, du är den enda som skriver något här XD , som jag känner då ;D <3

2009-01-31 @ 15:30:45
URL: http://sandraawa.blogg.se/
Sofiaaaaaaaaaaa

HAhaha visst är det typiskt killar att sova länge medan man själv är uppe xDD

Kladdkaka _<33 mmh

2009-02-01 @ 15:45:43
URL: http://sofiaawa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0