No no no no

Jag vill inte, JAG VILL INTE! men jag kan inte ändra nått jag är helt cp som tror att jag skulle kunna ändra nått. Jag vill bara inte. Jag vill att det ska vara som förut, allting hela mitt liv, mina vänner, Kristian och min familj. jag vill inte. Hur ska jag kunna ändra på världen så att de vill ha med mig att göra igen och hur ska jag kunna få Kristian att se mig mer? och hur ska jag kunna få min familj att tycka om mig lika mycket igen, hur ska jag kunna få allting som det var igen? Nej jag vill inte. Jag vet inte längre. Hejdå


Kommentarer
Sandra

prata med mig sarapara <3 vad ska du göra idag ?<333

2009-01-29 @ 09:32:12
URL: http://sandraawa.blogg.se/
Anonym

SARA!!!! Det vet du väl att vi ÄLSKAR dej precis som du är!Du är BÄST gumman och du duger precis som du är <3<3<3<3<3<3MM

2009-01-29 @ 12:32:44
M

Men lilla raring, klart vi älskar dig lika mycket NU som förut. Vadv är det som hänt nu, ring och prata med mig är du snäll. <3<<3333

2009-01-29 @ 12:47:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0