Nya året..

Det nya året har börjat bara bra! Har tillbringat varenda sekund av det med min älskling! Det bästa som finns :) Och i lördags så åkte jag och Kristian till Vansbro och igår åkte vi lite skoter :) det var roligt bara det att Kristian ville ta livet av mig :O haha nej men han såg inte hoppet så vi flög lite men det gick ju bra iallafall^^ Idag har vi varit ute och gått med Pim, det var drygt men ändå ganska skönt och få lite luft! haha resten av dagen har jag tillbringat med att kolla den gamla julkalendern "diselråttor och sjömansmöss" haha. Men den är iallafall bra!

Nu ska jag ta och mysa lite med Älsk, Ha det bra ! hejdå :*

Ps. Jag vill bara påpeka att jag blir irriterad på killar som inte har några hjärnor och blir arga på en för att man har kille?! Helt sjukt, aja nu vet ni,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0